Precious moment of my life

Do you like my blog??

Kaki Skodeng :)

Love :)


Friday, July 26, 2013

Kadang-kadang kita perlu....

Bissmillahirrahmanirrahim..
(Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang)


Sedih..
Kenapa ye?
Aku pown tak tahu kenapa aku sedih sangat..

Mungkin...
Kadang-kadang, kite perlu menangis..
Walaupun tak de hujan, tak de ribut...
Korang pernah rasa apa yang aku rasa sekarang?
Normal right??

Seriously..
Memang tak de sebab aku nak menangis..
Tapi air mata keluar tak berhenti..
Apakah tandanya?

Sedih..
Mungkin..
Kadang-kadang..
Kite perukan teman untuk luahkan apa yang kita rasa..
Apa yang kite pendamkan..
Tapi.. Di manakah mereka?

Mungkin juga..
Perasaan rindu yang buatkan aku sedih..
Rindu pada siapa??

#Allah yang satu.
#Ma & Abah.
#Encik BF.
#Teman-teman.



P/s : Seriously, aku perlukan kamu semua..

By : Rubiatul Adawiyah.

16 comments:

Hafiza AizZawa said...

jgn la sedey2..klu kite sedey kte doakan dorg sume dilindungi Allah..

Nira Karmila said...

Tak apa~
hati perempuan memang lembut dan kadang-kadang mudah menangis atau sedih tanpa sebab-sebab tertentu.

Tak apa~
nangis sahaja...

Tapi ingat, nangislah kerana Allah. :)

Rubiatul Adawiyah said...

Hafiza AizZawa : kadang-kadang kita perlu menangis.. :)

Rubiatul Adawiyah said...

Nira Karmila : Terima kasih awak.. nasihat yang memberangsangkan.. :)

Ridzwan Dean said...

dengan tangisan hati kita akan puas dan boleh tersenyum ketawa selepas itu. #La Tahzan #Allah bersamamu

Norhasniza Khalid said...

menangis itu perlu, tapi jangan sampai berlebih-lebihan.
cukup sekadar terluah apa yang terpendam....

mama pun nangis jugak kalau dah tak tahan sangat... hihi

ainil fazieda said...

betul ! Ainil pon pnah jd jugak , tgh rilek2 bleh plak sedih tetiba ^^

Rubiatul Adawiyah said...

Ridzwan Dean : Alhamdulillah.. Mudah-mudahan.. :)

Rubiatul Adawiyah said...

Norhasniza Khalid : In Sha Allah mama.. terima kasih atas nasihat tu.. :)

Rubiatul Adawiyah said...

ainil fazieda : kira nya kita ni normal lagi la kan sebab ada perasaan camtu.. kikiki

Mizz Aiza said...

la tahzan.. akak pun selalu rasa sedih juga.. especially masa dekat2 nak 'cukup bulan' tu.. perasaan tu normal, cuba kawal juga..

miss chillax said...

perkongsian fakta

http://misschillax.blogspot.com/2013/07/thoughtful-day-13.html

Cik S :) said...

Awakk, memang takkan ada sesiapa yang tahu sebenar-benarnya isi hati kita. Sedih tu kdg2 perlu juga. Hanya Allah tempat kita bergantung selamanya :)

Teena Tna said...

Sesungguhnya ALLAH sentiasa bersama kita.
Sy tak tahu kenapa, tp sy jarang citer masalah sy kpd teman2...just pendam jer

BUNDA a.k.a KN said...

kadang2 kita perlu ada perasaan sedih..menangis dan hiba..fitrah manusia begitu, normal...

seraa zaim said...

Kadang2 saya pun mcm nie gk, tiada ribut angin terus rsa nak menangis, sedih.. sbr ye awak, youre not alone :)