Precious moment of my life

Do you like my blog??

Kaki Skodeng :)

Love :)


Saturday, September 15, 2012

Nikon

Nikon!!
Aku sangat OBSES dengan kau Nikon!!!! pujaan hati aku..!!
bile la nak dapat ko ni!! lame dah aku idam-idamkan ko tau tak!!
isyh.. isyh... sabarlah wahai hati... tak de rezeki lagi.. nanti dapat la tu... hmmm...

Haha... serabai la aku ni... macam orang hilang Laki pulak.. haha.. :)
ko tau tak NIKON tu sape?? NIKON tu kamera la!!! da lame aku nak...
tapi.. tapi... hanya mampu mimpikan kau je la kan.. haha.. sabar je la kan.. :)

Smart Giler!!! First choice!!!
Merah itu menawan ok.. :)
           

Second choice!! Biru yang comel.. :)



                                 





Hitam tu orang cakap menawan..
tapi hati aku mengatakan bahawa merah lagi menawan..
haha.. :)





















Nikon..
Pujaan  hati aku... sabar eh... kalau dah jodoh tak kemana la kan... haha...
Tunggu aku tau... haha... ape dah merepek malam2 ni..
Good night.. salam.. :)

By : Rubiatul Adawiyah.

2 comments:

seraa zaim said...

Yang kaler merah tuh mmg cantik. Suka tgk kaler dia, nampak garang tPi menawan. Cewahh! Hehe

Rubiatul Adawiyah said...

haaa.. kan.. memang menawan sangat :)