Precious moment of my life

Do you like my blog??

Kaki Skodeng :)

Love :)


Wednesday, June 13, 2012

BLOG DAH BERHABUK LAH.. :D

Assalamualaikum...
Welcome back~!!
Haha...
Rindu giler kat blog...
Dah berhabuk lak blog ni..
Fuuuhh... Fuuuhh...
Gi sane habuk2....
Sian blog aku ni...
Haha.. :D

Awal semesta datang lagi...!!!
Alamak aiii... Cuti dua bulan bagaikan 2 minggu je...
Xpuas lagi menjadi babysitter...
Sekarang...
Terpaksalah aku meninggalkan si Kecik...

Fuhh... Macam sajak pulak bile bace camtu kan.
Tapi tak pe la... Lain dari yang lain kan..
Baru la aku tak bosan bace blog aku sendiri..
Haha.. :D

2 bulan cuti sem?? Ape korang buat??
Aku?? Ape lagi kan...
Tak habis2 ngan keje as a babysitter...
Jaga anak buah aku la kan...
Tapi seronok~!!!
Macam anak sendiri pulak...!!
Hahaha..


Haa... Ni la si Kecik yang aku jage..
Dah tembam giler dak kecik ni..
Aku lak makin kurus..
Dy sedut lemak aku kot..
Haha.. :D


Al-Maklum la...
Anak sendiri belum ade kan...
So,tak de la 'boring' sangat kat umah..
Kirenye aku tak buang mase cam korang kan??
haha.. :D ( Gurau jep la )

Nak citer ape eh...
Cm tak de pape nak citer je...
Hehe..
Nanti la aku continue...

Assalamualaikum semua... :D

2 comments:

yati yusoff said...

ni yg dulu ke? nampak lain.. comelll gila okay.!! bambam..hehehe

Rubiqtul Adqwiyqh said...

haha... a'ah.. yang dulu la... bambam pipi dy~!! nasib baik dak kecik 2 xmate sepet kan... haha.. :D